نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم 23 ماهه میشود

1392/10/30 19:52
نویسنده : نهال
2,563 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرکم

عزیز دلم خیلی خیلی خوشمزه صحبت میکنی مامانی!!واااااااااااااااااااااااای دوست دارم قورتت بدم !!!

مهربون و باهوش و اجتماعی هستی و خلاصه یه پسر عشقولکی به تمام معناااااااااااااااااااا

برای اولین بار رفتیم ارایشگاه تخصصی کودک لبخند.  محیط خوبی داشت .کادر خوش اخلاق و باحوصله اب بودند. هرچند نامی جونمم خیلی خوب بود و سی دی بارنی رو هم باخودش برد و وقتی عمو ارایشگر داشت موهاشو کوتاه میکرد براش توضیح میداد بارنی کلاه بازی پله و.... خلاصه کلی طرفدار پیدا کردی و جایزه گرفتی! قررربونت برم ممممن!

و حساابی هم این ماه مریض بودی . اول ویروس بدجنسی که اسهال و استفراغ و... خلاصه داغونت کرد. بعدشم سرماخوردگی .الهی بمیرمممم که هیچ وقت مریض نشی عسلکممممم

کلاسهای توت فرنگی هم به خوبی ادامه داره و پسری همچنان علاقه مند میره !

کلی هم برف بازی کردی و به قول خودت برف ( ام ) کردی

باورم نمیشه داری ٢ ساله میشی عزیز دلممممممممممممم و من از داشتنت بی اندازه خوشحالم و خدا رو شکر میکنم. وقتی که بوسم میکنی بغلم میکنی و میگی مامان دودت دارم . واااااااااااااااااااااااااااای بهتر از این لذت هم چیزی در دنیا هست؟!!!

عااااااااااااااااااااااشق لحظه لحظه با تو بودنمممممممممممممم

 2

1

6

2

9

2

5

9

4

پسندها (15)

نظرات (5)

مامان ایدین
1 بهمن 92 2:23
ماشالا به تو گل پسر چقدر اروم هستی موقع اصلاح مو ایدین من که از شدت گریه غش میکنه و موهاش به هم ریخته و بلند شده
زهره
1 بهمن 92 2:24
مامان عرشیا
1 بهمن 92 13:02
آزاده و ساینا
7 اسفند 92 14:16
رها مامان راستین
28 اسفند 92 10:16
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانتان آرزو داریم نه برای امروزتان بلکه برای فردای هر روزتان عیدتان مبارک.