نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم 22 ماهه میشود

1392/10/12 0:54
نویسنده : نهال
2,967 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر زمستونی من

این روزهااا حسابی دنبال پیدا کردن کلاس مناسب سنت بودم.میخواستم بیشتر با بازی باشه و با بچه های همسن خودت ارتباط داشته باشیو به دلایل خودم دوست ندارم فعلا مهد بزارمت خلاصه بعد از کلی تحقیق و ... رفتیم و محیط کلوپ توت فرنگی رو دیدیم . نامی طلا که سریع با همه دوست شد و رفت توی اتاق بازی!!!!از محیط و برخوردشون خوشم اومد و پسررررررررررم به طور رسمی از اول دی به مدرسه رفت! کلاس هاش 2 روز در هفته 1شنبه ( بازی با رنگ- شناخت اعضای بدن - قصه گویی) و 3شنبه (ماسه بازی - شناخت اعضای خانواده - شخصیت پردازی) از ساعت 4 تا 7 اتوی کلاس 3 تا پسر و 1 دختر هستید و نامی خان از همه شیطون ترررررر تشریف دارن!!! امروزمم برف بارید. هورررررررررررررررررا!!! نامی حتی فرصت نداد لباس تنش کنم و دستکش هاشو از هم جدا کنم . کلی برف بازی کردیم و نامی خوشگلم همش در حال برف خوردن بود!!!!! عاشششششششششقتمممممممممممممممممممممممممممممممم

4

7

8

2

4

پسندها (6)

نظرات (13)

مامان امیر ارسلان
13 دی 92 10:18
نامی جون خوش بحالت رفتی برف بازی ایشالله همیشه شاد باشی
pegah
13 دی 92 17:02
سلام نامی جونم... برف بازی خوب بود...ولی حیف که زیاد برف نیومد... ولی همینم بعداز چندسال براشیراز عالیه...مگه نه...؟؟! چه کفش بسکت خوشگلی داری... دوست دارم زودتر ببینمتون... به امیددیدار...
مامان طاها
15 دی 92 15:36
خیلی خوبه نامی جون میره کلوپ بازی خوش به حال گل پسر که بازی با برف و تجربه میکنه تو شهرای کویری که خبری از بارون و برف نیست وقتی با طاهاجونم در مورد برف صحبت میکنم هاج و واج بهم نگاه میکنه
pegah
19 دی 92 10:53
سلام یه آپ خوشگل دارم ... خوشحال میشم سربزنید...
pegah
19 دی 92 15:34
بوووووووووووس
pegah
22 دی 92 19:00
سلام جیگولم... آخه چراامتحانا تموم نمیشه تامن بتونم تورو ببینم...!!!؟؟؟ قول میدم اولین کاری که بعدازامتحانامی کنم دیدن تو باشه جیگرم... هزارتابوس براخودت و مامان گلت......
pegah
24 دی 92 17:33
ناممممممممممممممممممی... . . . . . . . . . . . . . دوستتتتتتتتتتتت دارممممممممممم...
marzie
29 دی 92 12:35
وایییییییییییییییییییییی عشقم چه خوشمل شده نهال جون از طرف من ماچش کن
امیرحسین
29 دی 92 19:31
خداحفظش کنه چه پسرنازی
سارن
2 بهمن 92 12:35
سلام میشه بگید هزینه کلاسای خلاقیتش چنده؟ عزیزم ماهی 150000 تومان
لیلا
2 بهمن 92 13:15
نهال دیگه نینی سایت نمی یایی چی شده؟ از کلاسهای توت فرنگی راضی هستی؟ منم لیلی ام مامانه رز یادته؟؟؟ سلام عزیزم.خوبی؟ رز کوجولو خوبه؟ راستش خیلی وقت نمیکنم بیام. جه خبرا عزیزم؟
نینا
3 بهمن 92 15:52
عزیزم خب جواب من رو هم میدادی نینیا جون سلام. من کاپشن رو از تی سی ام پاساژ الوند معالی اباد و کفش رو از دبنهامز ستار خان و تیشرت رو از تهران خریدم .
نینا
3 بهمن 92 23:23
مرسی عزیزم خیلی لطف کردی