نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

خاطرات نامی زیبای من یک تا بیست روزگی

1390/12/15 17:39
نویسنده : نهال
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

نامی یک روزه

عزیزکم ساعت 1 ظهر من و شما و بابارضا ومامانی اومدیم خونمون.بعدش هم بابایی اومد.

فسقلییییییی خوش آمدیییییییییییییییییییییییییییییی.

عاشقتیممممممممممممممممممممممممممممم.

1

نامی دوروزه

عزیزدلم امروز همه (خانواده پدری من و بابا رضا جون)اومدند دیدن پسرکم و برای قندعسل هدیه آوردند.ممنون از همه که زحمت کشیدند.

نامی چهارروزه

عشق کوچولوی من امروز رفتیم ازمایش بیلیروبین .الهی بمیرم از پاشنه پای کوچولوت خون گرفتند ولی نباتم مثل یه مرد بزرگ اصلا گریه نکرد .زردیت 10.8 بود و برات دستگاه فوتوتراپی گرفتیم و گذاشتیمت زیرش.عزیزمممممممممممممممممممم 

1 

نامی پنج روزه

قشنگم دوباره از پای پسرکم خون گرفتندددددددد .بمیرم الهی ولی این بار گریه  کردی مامان.بمیرمممممم الهی.زردیت 10.3 شده و بازم باید زیر فوتو باشییییی

 نامی هشت روزه 

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نامی جونم دیگه خوب شده و بیلی روبین 6 شده.

نامی نه روزه

الهی قربونت برم عشقمممممممممممممم.امروز ناف پسرکم افتاد.مبارککککککککککککککککککک.دیگه داری واسه خودت مردی میشی عزیزکمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

1

نامی ده روزه

پسر طلا امروز برای اولین بار با مامانی و عمه مژگان بردیمش حمام.عزیزم حسابی تمیز و خوردنی شدییییییییییییییی.مامان بزرگ و خاله نسرین و خاله آزیتا هم برای جیگرم دوای زایمان درست کردند و به همه دادیم.مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

1 

نامی یازده روزه

عزیزکم امروز از بانک رویان تماس گرفتند و گفتند نتونستند به تعداد لازم سلول بنیادی جدا کنند و قرارداد فسخ شده.ناراحت شدیم ولی انشاالله هیچ وقت نیاز پیدا نخواهی کرد پسرممممممممممم.

آقای صبر پیشه و خانمشون آومدند دیدن گل پسر و یه دسته گل خیلی زیبا و هدیه برای عزیزکم زحمت کشیدند.مرسییییییییییییی 

نامی دوازده روزه

پسرمممممممممممممم شناسنامه دار شددددددددددددددده.مبارککککککککککککک

نامی سیزده روزه

امشب همه خانواده مادری من آمدند دیدن پسرمممممممم و کلی هدیه زحمت کشیدند.البته تو این همه همه مرتب به ما سر میزدند ولی دسته جمعی امشب بود.مرسییییییییییییییییییییییییییییی

نامی چهارده روزه

اولین برف زندگی نامی کوچولو امشب بارید.ممنون خدای مهربون

نامی هفده روزه

خوشگلم امشب فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی اسکار بهترین فیلم خارجی رو گرفت.

نامی بیست روزه

دکتر پیشوا و خانمشون آمدند دیدن نامی نازم و برای پسرم هدیه آوردند.مرسی دکتر جون 

البته این مدت مامانی و بابایی هر روز پیشمونن و همه مهربون هایی که خیلی دوستشون داریم مرتب بهمون سر میزنند. 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
16 اسفند 90 11:10
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم