نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/12/6 18:47
نویسنده : نهال
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نامی کوچولوی عزیزممممممممممم.

مرسی خدای مهربون که این پسر نازو به ما هدیه دادی

خدایا شکررتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت که پسرکم سالمه لبخند 

عاشقتمممممممممممممممممممم فسقلیقلب

وای که چه قدر شیرینی ملوسکمممممممممممممم.بابارضا نمیدونی چه قدر دوست دارهههههههبغل

همه عاشقت شدن و همش میان که ببیننت و همش زنگ میزنن و میگن دلمون واسه نامی طلا یه ذره شده!!!!

مامانی و بابایی رو که دیگه نگووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!اگه یک ساعت نبیننت وااااااااااای که دیگه هیچی!

من و رضا جونم که هلاکتیممممممممممممم عسلکمممممممممممم خوشمزززززززززززززززهقلب

خلاصه تو دل همه جاباز کردی فسقلییییییییییییییییی.

نمیدونی مادر شدن چه حس خوبییی واقعا بهترین لذت دنیاست.خدایا هر کی که منتظر نی نی کوچولو هست دلشو شاد کن.من که واسه همه موقع به دنیا اومدن نامی جونم دعا کردم.انشاالله 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
12 اسفند 90 20:00
خوش به حال عزیزم مبارکت باشه چشمت روشن به سلامتی ایشالا خدا برات نگهش داره و حفظش کنه
مامان نازی
27 فروردین 91 10:56
سلام عزیزم.من مامان کیانا هستم.دختر من 11 بهمن 90 به دنیا اومده 10 روز با نی نیه شما فاصله داره.شما به لیست دوستای دخترم اضافه شدید شما هم به ما سر بزن و اگه دوست داشتی وب دخترمو لینک کن.