نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی عزیزکم یک ماهه شده!!!

1390/12/22 23:25
نویسنده : نهال
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل ترین و باهوش ترین و مهرربون ترین و خوشمزه ترین پسر یک ماهه دنیا

نامی جونم یک ماهگیت مبارکهوراهوراهورا

امروز با بابارضا رفتیم پایش رشد و وزن پسرکم ماشاالله در مدت ده روز از 2850 شده بود 3400.قدشم بلند شده بود و رشدش مثل خودش عالی بود .

برای گلم کیک و بادکنک خریدیم به مناسبت یک ماهه  شدنش.وای مامان شما نبودی ما چی کار میکردیم قربونت برمممممممممممممممممممممم.

دایی سینا هم جمعه از سربازی اومده بود مرخصی و مستقیم اومد پیش نامی گلی.

الان نامی جیگر تقریبا من و رضا جون و مامانی و بابایی رو میشناسه..از دو سه روزگی هم خوش اخلاق مامان میخنده .قربون خنده نازت برم من .ماچبه صدا عکس العمل  نشون میده و از یک هفته پیش صدا های جدید و آغو میگه .همش دوست داره که باهاش صحبت کنیم .فدااااااااااات بشم.

عاشقتیمممممممممممم کوچولوی یک ماهه!!! 

1 

1 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
22 اسفند 90 21:32
عزیززز دلم چقدر کوچولو خداااااااااااااااااااااای من نازیییییی چه اسم قشنگی چه مامان خوش سلیقه ای
نایسل
22 اسفند 90 21:32
خدا حفظش کنه ایشالاا
سودی مامان پندار
23 اسفند 90 8:46
قدم نو رسیده با تاخیر یک ماهه مبارک ماشالا به این گل پسر خومشل
سارا
23 اسفند 90 14:24
عزیزم نهال جون ماشاا... نامی جون تپل مپل شده خدا رو شکر زنده باشه الهی بوووووووس
مرسدس
23 اسفند 90 15:36
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مباررررررکه عزیزم یک ماهه شدنت جیگرک... ایشالا 100سالگیتو جشن بگیری آقا کوشولوی بانمک
نهال
23 اسفند 90 18:42
مرسی دوستهای خوبم.بوسسسسسسسسسس
نازنین مامان آروشا
25 اسفند 90 0:27
مبارکباشه پسر گل. مامانی خسته نباشی
آیتک
29 اسفند 90 15:22
سلام دوست من میشه من رو به لینک اضافه کنید کار ما درست کردن سفره ی عقد و هفت سین و یادبود دسته گل انواع تزیین.انواع سفارشات رو میپذیریم http:\\aytak2012.blogfa.com گالری پیوند دل ها