نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم 11 ماهه میشود

1391/11/8 10:38
نویسنده : نهال
1,865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

یازده ماهگیت مبارک پسرمقلب

این روزا سوار تاب که میشی یا بغلت که میکنم خودت رو خیلی بامزه تکون میدی و میگی پیتیکو پیتیکو!!!!!!

ابهمن تولدم بود. روز قبلش رفتیم خونه خاله آزی با مامانی و خاله نسرین و خاله ندا . کللللللللی سوپرایزم کردند و برام تولد گرفتند و یه عشاب سفید با گل های صورتی خیلی خوشگل و یه گوشواره و عطرD&Gزحمت کشیده بودند و کادو  تولدم بود. بابا رضا هم عصر که اومد خونه دیدم یه چیزی دستش و سریع برد و قایمش کرد منم به روم نیاوردم . شب هم مامانی و بابایی اومدند خونه مون بعدشم دایی و عمه هما و خاله مهسا و دایی سینا با یه دیگ بزرگ آسش رشته اومدند .بعدم تولد بازی و نامی عاشق شمع و فشفشه کلیییییی ذوق کرد قربونش برمم. کادو  هم یه روسری tcmخیلی شیک رضا و نامی پسر . 400 هزار تومان مامانی و بابایی. یه کاکتوس با گلدون سفید دایی سینا زحمت کشیدند. فرداشم دایی مهدی و() اومدند خونه مون و یه گلدون گل  که اسم گلشو نمیدونم خیلی خوشگله برام آوردند . کلی هم تلفن و اس ام اس و فیس بوک تبریک تولد داشتم. مرسییییییییییییی

چند شب پیش ساعت 2 اومدم شیر بهت بدم دیدیم واییییییی شدی مثل یه گوله آتیش از تب. همون موقع استامینوفن دادم و تا صبح پاشویت کردم فندقکم . صبح هم رفتیم دکتر و گفت ویروسیه و مهم نیست .خدا رو شکر زود خوب شدی. دوباره دیشب تو خواب سرفه میکردی منتظرم بیدار شی اگه بهتر نشدی ببرمت دکتر عزیزکمممممممممممممم

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آسمونی ها
8 بهمن 91 11:30
تولدت مبارک دوست گلم ایشالله صد ساله بشی!
مرسدس
11 بهمن 91 15:27
تولددددددددددددت مباررررک مامان نهال جون...ایشالا 100ساله بشی درکنار همسری و پسر شیرین و گلت..... ایشالا مریضی نبینه نامی جونی....
leila
11 بهمن 91 16:15
تولدت مبارک عزیزم همیشه شاد باشی و خندان....در کنار عشقهای زندگیت.....
لاله
22 بهمن 91 21:43
نامی جون تولدت مبارک عزیزم تولدت مامان نهال هم مبارک باشه
هیراد و عمه لیلاش
22 بهمن 91 22:41
عزیز کوچولو تولدت مبارک
لیلا
24 بهمن 91 15:15
تولدت مبارک نهال جان
نامی جونم چه بزرگ شده ماشا ا... کجا برده بودیش برای بازی؟

سلاممم عزیزممممممممممممممم.مرسی . خانه بازی معالی اباد بردمش ولی تازه توی زرهی هم یکیباز شده خانه شکلات اونم خوبه . میای با هم ببریم یه روز؟! دلم برات تنگ شده . آرسام خوشگلمو ببوسس

گیلدا
27 بهمن 91 16:02
تولدت مبارک گل من انشالله همیشه خوش و سلامت باشی کنار خانواده و عزیزانت لبت خندون.... حالا بوس از طرف من و گیلنازی
سحر
23 خرداد 92 15:25
س‏لام‏ ‏‏ ‏من‏ ‏هم‏ ‏یه‏ ‏دختر‏ ‏دارم‏ ‏دقیقأ۲۰بهمن‏ ‏به‏ ‏دنیا‏ ‏اومده‏ ‏اسمش‏ ‏کیاناس‏ ‏جالبه‏ ‏که‏ ‏تمام‏ ‏حرکاتش‏ ‏هم‏ ‏مثل‏ ‏نامی‏ ‏جون‏ ‏شماس‏ ‏خوش‏ ‏باشیدهمیشه‏ ‏نامی‏ ‏ازطرف‏ ‏من‏ ‏ببوس