نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

تولد یک سالگی ناااااااااااااااامی خوشگلم

1391/11/29 11:48
نویسنده : نهال
4,176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

تولدت مبارک عشق کوچولوی مهربون خوش اخلاق شیرینم

یک سال خیلی خیلی خیلی شیرین با وجودت برام ساختی مامانی! عاشق لحظه لحظه با تو بودنم پسرکم!

تولدت رو 2 روز زودتر برات گرفتیم 20 بهمن. از یک ماه زود تر دنبال تدارک  جشن تولد گل گلی بودم .همش از چند روز قبلش با بابا رضا میگفتیم پارسال این موقع چی کار میکردیم و کلی یاد سال پیش رو کردیم. طبق معمول زحمت هت گردن مامانی و بابایی بود و مامانی دو روز مرخصی گرفت و اومد اینجا تا من برم بیرون و خرید کنم. بادکنک ها رو هم با دایی سینا رفتیم گرفتیم. از جهار شنبه شروع کردیم با بابا رضا به تزیین خونه تا 3 صبح داشتیم بادکنک باد میکردیم . خلاصه جمعه رسید و اولین مهمونامون که بابایی و مامانی بودند اومدند بعدش عمه فریده و عمه موژگان عمو فرید پردیس پگاه جون و مامان بزرگ بابابزرگ (خودم) خاله نسرین عمو فرج خاله ندا و دایی عمه هما خاله مهسا دایی مهدی دایی سینا و خاله آزی عمو حمید دایی عرفان و دایی محسن مهری جون بیتا و آرین کوجولو و دایی مهران و ساناز جون آخرین مهمونایی بودند که آمدند . کلیییییییییییییییی رقصیدیم و آقا نامی خان کلی کیف میکرد و ار بغل یکی می رفت تو بغل یکی دیگه . یه لحظه رو زمین نبود و همش میرقصید و دست میزد . مثل همیشه خیلی پسر خوبی بود و همکاری کرد !همه چیز خیلی عالی و همون جوری که میخواستم برگزار شد و به همه خوش گذشت و با لب خندون رفتند خونه هاشون. 

خدا رو شکر که پسر خوشگلم رو بهمون هدیه داد تا حس قشنگ پدر و مادر شدن رو تا تمام وجودمون احساس کنیم!

عاشششششششششششششقتمممممممممممممممممممممممممم مامانی 

آقا نامی خان قشنگم در یک سالگی

2 تا دندون پایین داره!

دستشو به میز و ... میگیره وایمیسه!

چهار دست و پا میره ولی هنوز راه نمیره!

ماما . بابا . آب . به به . دی دی . اوف اوف . پیتیکو پیتیکو میگه!

من  بابارضا مامانی بابایی و همه کسایی رو که مرتب میببینه میشناسه ولی بغل غریبه ها نمیره!

اسباب بازی هاشو میشناسه و با کشتی ش بیشتر از بقیه شون بازی میکنه!

عاشق آهنگ های شاد و رقص و کلا قرتی بازیه!

سوار تابش که میشه یا وقتی میخواد سراغ یه چیز خطرناک بره که خودشم میدونه سرعتشو بیشتر میکنه و میگه پیتیکو پیتیکو!!!! 

 

 

 

1

2

3

5 

بقیه عکس ها رو ادامه مطلب گذاشتم 

2

6

3

5

2

6

3

9

6

8

8 

3

3

6

7

7

3

9

3

3

9 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نیکی
29 بهمن 91 15:46
نهال جونم تولد مانی جون رو تبریک میگم.ماشاءالله خیلی ناز و خوشگله.حتما حتما براش اسپند دود کن. به امید خدا تو وبلاگش یک روزی عکس جشن فارغ التحصیلی و جشن دامادیش رو بذارین. مستدام و پایدار باشین.
آسمونی ها
30 بهمن 91 17:47
آخه تو چقدر خوردنی هستی بچه جون؟ ایشالله خدا برای پدر و مادرت حفظت کنه. تولدت هم مبارک گل پسر
ماماني
30 بهمن 91 22:52
نفسم تولدت مبارك
خاله ستی مامان آیلی
1 اسفند 91 1:20
عزیزم باز هم تبریک میگم .. تولد خیلیییییییی قشنگ بود ..... خسته نباشی گلم ....... نامی جونم هم خیلی ناز شده بود ... قروبنش برم خوردنیه من ....... از طرف من ببوسشششششش
حوری
5 اسفند 91 22:59
سلام عزیزم !
تولد گل پسر ِ نازت هوارتا مبارک ..

..

ببخش دوستم .. من یه سوالی داشتم ازت
سرویس خواب ِ گل پسرت رو دیدم .. خیلی وقت بود که دنبال این طرح بودم .. طرحهای مشابهش زیاده اما این مدل واقعن زیباترین طرحیه که دیدم..

میشه بپرم کدوم شرکت (کارخونه) این کار رو طراحی کرده؟
میخام برای ِ فرشته ی تو راهیم از اینا بگیرم ..

ممنون میشم کمکم کنی نهال ِ عزیز

سلام عزیزم.خوبی؟ نی نی خوشگلت خوبه؟
عزیزم من سرویس خواب مارک cilek یا چیلک گرفتم ترکیه ی هست . قابلی هم نداره!انشاله به سلامتی نی نی نازت بیاد تو بغلت!

لیلا
11 اسفند 91 19:03
تولدت مبارک نامی جونم.....دامادیت عزیزم....می بوسمتون
sama
14 اسفند 91 12:41
تولد نامی عزیز مبارک باشه....ایشالا 100 ساله بشه و زیر سایه پدر و مادرش باشه... دوست داریم نامی گگگگگگگگگگگگگگگل
مهسا(مامان هستی)
14 اسفند 91 14:16
تولدت مباااااااااااااااااارک نامی جونم نهال جون خسته نباشی همه چی عاااااااااااااالی بود و با سلیقه واقعا کیف کردم عکس هارو دیدم ایشالا توتد 120 سالگیت نامی جووووون
رها مامان راستین
19 اسفند 91 23:28
عزیزم تولدت مبارک گلم خیلی نازی
maman taraneh
20 اسفند 91 18:00
سلام سلام ستاره چه گل پسریه ....تولدت مبارک شازده کوچولو ....کاشکی مامان جون یه زجمت میکشید عکس کیک و هم میزاشت منم یه دختر کوچولو ناز دارک اسمش ترانه هست اگه دوست داشتی بیا ببینش
سودی مامان پندار
22 اسفند 91 8:45
سلام نهال جونم ببخش با تاخیر اومدم تولد نامی جون هزاران بار مبارک ایشالا جشن فارغ التحصیلیش قربونش بره خاله با اون لبای غنچه خوردنیش
هنگامه
28 اسفند 91 1:43
سلام،چه پسر نازی دارید ماشاالله،خیلی خوردنیه،





تولدش مبارک باشه


خیلی همه چیز شیک و با کلاس بود،آفرین معلومه که خیلی خیلی با سلیقه هستید


ببخشید من یه سوال برام پیش اومده که اون بادکنک ها رو با هلیوم پرکردید که رفته چسبیده به سقف؟ از کجای شیراز خریدید؟ میشه برام توضیح بدین؟ ممنون میشم






سلام عزیزم.مرررسی لطف داری


بادکنک ها رو باد کردم بعد با چسب کاغذی به سقف چسبوندم. من از بازار وکیل خریدم ولی همه جا داره بهش میگن بادکنک متالیک.













مهسا(مامان هستی)
1 فروردین 92 11:51
ساااااااااااااااال نوتون مباااارک دوست عزیز ایشالاااااا سال خوبی داشته باشین
maman taraneh
3 فروردین 92 18:21
سالی سرشار از سلامتی و شادکامی براتون ارزو میکنم
لیلا
13 فروردین 92 10:20
سال نو مبارک.... در کنار هم شاد باشید و سلامت.... ما آپیم عزیزم...
مامان بهراد
19 فروردین 92 18:36
سلام خانومی عالی بود تولد خسته نباشی می خواستم بدونم تم رنگین کمان رو چه جوری رو دستمال و لیوان و وسایل انداختی آخه خیلی قشنگ شده اگه جواب رو تو وبلاگم بزاری ممنون میشم
نیرا
20 فروردین 92 10:35
تولدت مبارک گل پسر خوشگل و خوش تیپ