نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم و اولین سرما خوردگی

1391/9/19 17:31
نویسنده : نهال
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقکم

هفته گذشته وقتی از مسافرت برگشتیم احساس کردم دارم سرما میخورم و بلللللللله حسم درست بود و یه آنفولانزای درست و حسابی گرفتم! همش نگران نامی کوچولو بودم که یه وقت مریض نشه. چند روز بعدش بابا رضا ازم گرفت و بعدش هم گل پسرررررررررررررررررررررررر. الهی بمیرم که اصلا حالت خوب نبود و تب داشتی و همش میخواستی تو بغلم باشی و بی حااااااااااااال !!!!!! رفتیم دکتر و شربت سرماخوردگی و استامینفن برات داد. تا صبح اصلا خوب نخوابیدی و همش تو بغلم راه میرفتیم و پاشویت میکردیم و همش میگفتی (دی دی دی دی دی دی ) تا آخر تو بغل بابا رضا خوابت برد!! خدا رو شکر زود خوب شدی! یکشنبه هم رفتیم خونه مریم جون (دوستم) و حسابی دوست هام عاشقتند و کلی بهمون خوش گذشت.

دوست دارم پسر نازممممممممممممممم

پسندها (1)

نظرات (4)

رها مامان راستین
20 آذر 91 17:10
عزیزم تنت همیشه سالم ولبت همیشه خندان باشه
آسمونی ها
22 آذر 91 11:16
خدا این گل پسر رو برات حفظ کنه. ماشالله خیلی نازه!
نگاری
22 آذر 91 14:33
خوب خدا رو شکر که حالا حالش خوبه کلی بوسش کن
atefe
23 آذر 91 20:59
چه پسر نازی..خدا حفظش کنه...خدا رو شکر که بهتر شده.