نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی طلایی(شعر)

1391/1/14 11:39
نویسنده : نهال
1,313 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خوشگلکم سلام

این شعر رو از همون روزهای اول برای پسرکم میخونم(شعر شم خودم گفتمچشمک)

بر وزن شعر جوجه جوجه طلایی بخونید دوستهای گلم

نامی نامی طلایی نامی چه ناقلایی

نامی من کجایی نامی نامی طلایی

یه پسر کوچولو کوچولو و موچولو

نامی من کوچولو نامی من آلبالو 

قربونش برم الهی این پسر مامانی

نامی من کجایی نامی چه قدر بلایی

این نامی (یک و ...)روزه که خیلی هم نانازه

ملوس ملوس ملوسه نامی گل عروسه

قربون چشمهاش برم من چه قدرچشمهای درشتش

قربون لبش برم چه قدر لبش خوشگله

اون لپهای خوشمزه ش اون مماخ مموشش

تپل منه این پسر عزیز منه این پسر

نامی منه عزیزم جیگر منه ملوسه

نامی نامی طلایی نامی چه ناقلایی

 

1 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودی مامان پندار
16 فروردین 91 11:37
به به عجب اسمی چه شعری قربونش برم فینگیل خاله ماشالا خیلی نازه نهال جون خدا برات حفظش کنه