نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی و پاییز

1391/7/29 18:25
نویسنده : نهال
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

24 مهر تولد عرفان بود . 16 سال پیش !!!!! باورم نمیشه این قدر سریع زمان میگذره! وقتی تازه به دنیا اومده بود رو کاملا یادمه . خیلی خوشحال بودم و تو مدرسه برای دوستام همیشه از کارهاش تعریف میکردم! الان عرفان هم خیلی نامی جونمو دوست داره و همش دلش براش تنگ میشه و میاد پیشش. هر چند امسال اصلا دل و دماغ سال های پیش رو نداشتیم .خیلی دلم گرفته و ناراحتم! دوره اول شیمی درمانی خاله آزی شروع شده. اصلا باورم نمیشه که خاله نازنین و خوشگلم و جوونم سرطان گرفته!!!با این حال با مامان و خاله نسرین رفتیم خونه شون و براش کیک و کادو بردیم تا از اون حال و هوا دربیان .کلی خندیدیم و روحیه هممون بهتر شد. خدایا خودت همه مریض ها رو شفا بده!!!!! 

1

2

3

4

5

6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا(مامان نیما)
30 مهر 91 17:38
ماشاا... به نامی عزیزم خیلی بزرگ شده الهی زنده باشه
لیلا
1 آبان 91 1:31
چقدر ناراحت شدم عزیزم....خدا هر چه زودتر شفاشون بده.... جیگر نامی جونم بشم من.... موهاش چه با مزه شده....فداتون...
مامان بهراد
2 آبان 91 10:38
تولدت مبااااااااااااارک عرفان جووووووووون.....
واااااااااااای عزیز خاله رو نیگا چه ژستی گرفته انگار تولد خودشه.........
عشق خاله ای ......
دلم برات یه ذره شده بود....

مرسی مهربونم. بهراد جیگرمو ببوس
سودی مامان پندار
21 آبان 91 8:25
خاله فدات بشه گلم ماشالا چشم نخوری ایشالا