نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی 3 ماه و 12 روزه عشق منه!

1391/3/3 23:55
نویسنده : نهال
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان

دیروز خاله آزی و عرفان اومدند خونمون و یه کلاه نقابدار زرد ناز برات آوردند.مرسییییییییییییییی

امروز هم من و مامانی و پسری رفتیم آرایشگاه و حسابی خوشگل کردم آخه فردا شب دوستهامو(اکیپ خاله ترانه اینا)دعوت کردم شام هتل چمران برای سور به دنیا اومدن نامی جونم.

نامی من تا الان

کلی آغو آغو میکنه!

خنده های صدادار خیلی شیریرن میکنه!

مامان نهال رو کاملا میشناسه و با چشم دنبال میکنه (بابا رضا و بابایی و مامانی رو هم میشناسه)!

وقتی براش فلوت و ویلون میزنم با دقت گوش میکنه!

عاشق کلیپ های شاد و رنگیه!

کارتون تماشا میکنه!

تازگی ها جیغ میزنه!

آب دهانش سرازیره!

روی سینه که میزارمش خودشو به جلو میبره البته اگه دستمو پشت کف پاهاش بزارم!

دستشو همش توی دهانش میکنه!

به اطرافش خیلی توجه داره و با دقت به همه چیز نگاه میکنه!

عاشق آب بازیه!

وقتی تو آینه خودشو میبینه و باهاش حرف میزنم کلی ذوق میکنه و میخنده!

شیرین ترین پسر دنیاست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرناز
3 خرداد 91 19:39
سلام عزیزم وبلاگ قشنگتونو خوندم خدا حفظش کنه پسر خوشگلتونو نفهمیدم تستی که برای رویان دادین واسه چی بود؟ به وبلاگ پسرمم هم بیاین


سلام عزیزم.ممنونم
برای نگهداری سلولهای بنیادی که بانک خون بندناف رویان انجام میده!
سودی مامان پندار
4 خرداد 91 12:39
مبارکت باشه نامی جان موهای اصلاح شده ات
خونچولوی خاله قربون اون انگشتای تپلیت
ماشالا چشم نخوری ایشالا[hr

مرسی سودی جون مهربونم
مامان بهراد
9 خرداد 91 18:41
سلام وبلاگ زیبائی داری البته بهتره بگم فرشته ی کوچولوی زیبائی داری خدا براتون نگهش داره با اجازتون لینکتون کردم انشا الله بتونیم در آینده دوستای خوبی برای هم باشیم