نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/6/23 14:08
نویسنده : نهال
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو موچولوی نازنازی.دوست دارمممممممممم.امروز با مامانی(مامان خودم)برای اولین بار بردیمت پیش خانم دکتر فتاحی که دوست مامانی هم هست.خیلی خوشحال شد و ازمایش و سونو برامون نوشت که شنبه صبح بریم انجام بدیم.من میدونم شما نی نی خیلی خوب و سالم وخوشگل و مهربون و باهوش ودوست داشتنی هستی فندقکم.مامان بابایی هم صبح تماس گرفتند و احوال پرسی کردند.مامان بابایی و عمه لاله جون تازه از مکه اومدند و کلی برامون دعا کردند.عزیزکم میدونی خیلی ها اینجا منتظر اومدن شما هستند و خیلی خیلی دوست دارند.من و بابا رضا .مامان و بابای خودم.مامان و بابای بابا رضا .عمه لاله جون عمه فروغ جون عمو علی گلی که براش خیلی دعا کن چون سال دیگه کنکور داره و ان شااله یک رشته خیلی خوب قبول بشه و خیلی های دیگه که خودت میبینیشون عزیزکم و محبتشون رو احساس میکنی.

میدونی نباتم هیچ چیز تو دنیا بهتر از حس خوب دوست داشتن و عشق نیست.منم میخوام تموم عشقمو نثار شما بابا رضا و مامانم بابام  وتمام کسایی که دوستشون دارم بکنم.

راستی فندقم میدونی نوه اول هر دو خانواده هستی و نتیجه اول خانواده مامان حسابی عزیز دردونه و نازنازی و ارشد هستی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)