نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

فقط سه روز دیگه!!!

1390/11/18 10:01
نویسنده : نهال
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهمون کوچولوی خودم

عزیزم دیگه آخرین روزهایی که مهمون دل مامان هستی.فقط 3 روز دیگه مونده که صورت ماهتو ببینم و بغلت کنم عشقمممممممممممممممممممممممممممم.

نمیدونم حس خیلی خیلی خیلی عجیبیه!از یه طرف دلم برای تکون خوردنات و شیطونی هات تنگ میشه از طرف دیگه میام پیش خودم و جیگیلی رو بوس بوسیش میکنم!!!

9 ماه خیلی خوبی بود.یه تجربه خیلی شیرین!وای که چه قدر پسر خوبی هستی و اصلا مامانو اذیت نکردی.همه جا با هم بودیم و چه قدر برات صحبت میکردم و دلم تنگ میشه واسه این روزا!!!

امیدوارم همیشه خنده رو لبهای نازت باشه و سالم و موفق باشی عسلکم.بهترین ها رو برات میخوام گلکم. 

دوست دارم پسرکمممممممممممممممم عزیزکمممممممممممممممممممممممقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تربچه نقلی
18 بهمن 90 10:46
سلام این نینی جان ه اسم نداره؟ انشالله که به سلامتی دنیا بیاد
مامان محمدرضا
18 بهمن 90 11:08
به سلامتی ایشالله
کی بشه من بیام بنویسم سه روز دیگه مونده


آسمونی ها
18 بهمن 90 11:14
تو رو خدا لحظه زایمانت ما رو دعا کن و برای شفای مامانم هم دعا کن.
به دعای لحظه زایمان خیلی اعتقاد دارم. دعا کنین

حتما عزیزم.ان شااله هر چه زودتر خوب بشن.
نازنین
18 بهمن 90 13:47
نهال عزیز امیدوارم راحت ترین زایمان دنیا رو داشته باشی و پسر نازت روسالم تو بغلت بگیری.

مرسسیییییییی
دعا کن برامون عزیزم