نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/10/2 15:33
نویسنده : نهال
410 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام جوجوی خوشگلم

چهارشنبه شب یلدا بود و سرویس خواب فسقلیمو آوردند.هوراااااااااااااااااااااااااااااا

niniweblog.com

مامانی و بابایی هم آمدند و بعدش وسایل جیگرکو چیدیم تو کمدش.مبارکککککککککککک .امسال اولین شب یلدات بود عزیزم.آجیل و انار و میوه وکلی چیزهای خوشمزه خوردیم وبرنامه رادیو ٧نگاه کردیم  و هی میرفتیم تو اتاقت وسایلتو نگاه میکردیم.مرسییییی مامانی و بابایی که خیلی زحمت کشیدید.پنجشنبه هم بابا رضا اتاقتو دوباره تمیز کرد و دیگههههههههه منتظریم زودتر بیای تو بغلمون.راستی بابایی هم یه کاپشن خیلی ناز برات خریدند که ان شاالله برای سال دیگه بپوشیییی.مرسی بابایی مهربون.عصر هم رفتیم خونه مامان بزرگم آخه تولد بابابزرگم بود و همه کلییییی احوال پسرکمو میپرسیدند و میگفتند که سال دیگه این موقع خیلی شیطونی میکنی و دستتو میکنی تو کیک و از این وروجک بازیها.قربونت برم الهییییییییییییییی

بابا رضا هم این روزها خیلی زحمت میکشه .دوست داریم رضا جونمون.بوسسسسسس 

عاشقتیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم فسقلی

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام (مامان لنا)
5 دی 90 23:27
سلام نهال جان امیدوارم گل پسرت هر چه زودتر وارد زندگیتون بشه و طعم شیرین مادری رو بچشی


سلام عزیزم.ممنون از لطفت.برامون دعا کن
ملیحه
8 دی 90 13:18
ایشالا به سلامتی و مبارکی باشه.عکس از اتاق پسر نازتون بذارین تا ماهم لذت ببریم
مرسدس
14 دی 90 13:10
سلام....تبریک میگم که داری مامان میشی... من از وبلگ آروشا شما را پیدا کردم...با اجازه ات من شما را اد میکنم.خوشحال میشم شما هم به من و دخترم سربزنید