نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/8/20 8:41
نویسنده : نهال
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جوجوی خودم.دیروز تولد عمه لاله جون بود.زنگ زدیم و تولدشو از طرف فندقکم هم به عمه جونش تبریک گفتیم.عصر هم با مامانی رفتیم پیش خانم دکتر فتاحی.دوباره صدای قلب ملوسکم و شنیدیم.قربونت برمممممممممممممممممممممم.انشااله همیشه قلبت با شادی بتپه عزیزکم.برگشتنم با مامانی رفتیم شیرینی خریدیم و چند تا چیزم برای پسر ناز خودم.مرسی مامانی جونم که این قدر برای ما انرژی میزاری و زحمت میکشی.دوست داریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

1

2

3

4 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر مامان آراد
19 آبان 90 14:53
سلام نهال جون
ایشالا پسملت به سلامتی بیاد بغلت
من اهل شیرازم ولی ساکن اصفهان شدم
با خوندن مطالبت کلی دلم هوای شیرازو کرد


مامان عرشیا
23 آبان 90 8:41
چقدر کلاهت خوشگل نی نی جون... عیدت مبارک مامانی ونی نی فندقی