نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

من و پسرکم

1390/8/15 13:52
نویسنده : نهال
688 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به جیگر طلای خودم.دیشب با پسرکم برای اولین بار رفتیم عروسی.عروسی مریم جون دوستم.همه دوستای دبیرستانم بودند و کلی ذوق عزیزکمو میکردند آخه من تو اکیپمون اولین نفری هستم که دارم مامان میشم و همش هوامونو داشتند.کلی هم رقصیدم.خیلی خوش گذشت.جمعه شب هم تولد عمه فرخنده و عمه فریده بود(عمه های من و بابا رضا)البته نمی دونستند و کلی سورپرایز شدند.همه بودند و اونجا هم کلی بزن و بکوب و منم که مثل همیشه برقص و بازم خیلی خوش گذشت البته چون فندقکم پیشمه خیلی بیشتر بهم خوش میگذره حالا فکر کن تو بغلم باشی چی میشه!عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممم. مرسی که پسرخیلی خوبی هستی و مامانو اذیت نمیکنی. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین
14 دی 90 14:46
مبارک باشه خانومی امیدوارم به سلامتی خوشگل پسرت رو تو بغلت بگیری. وسایل نی نی هم خیلی ناز بودن. یه عکس هم وقتی اتاقش کامل شد بذار مامان با سلیقه


ممنونم.برامون دعا کنید.حتما عکس اتاق پسرکمو وقتی کامل شد میذارم