نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

عسلک

1390/7/16 18:33
نویسنده : نهال
1,545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلکم.بعد از کلی تحقیقات و سر زدن به مغازهای مختلف و سرچ توی نت نی نی گلکم دیشب کالسکه دار شد.کالسکه مک لارن مدل رایدر که هم حالت خواب کامل داره و نی نی از بدو تولد میتونه ازش استفاده کنه.هم راحت جمع میشه و وزنش نسبت به مارکهای دیگه کمتره .یه کاور بارون و تشک اضافه هم داره و تنها برندی هست که میشه وارد کابین هواپیما بشه.دیشب با بابا رضا رفتیم خریدیم بعدشم رفتیم خونه ی مامانی.مامانی و بابایی هم گفتند عالیه!مبارک .یه پتوی مادرکر و یه سرویس خواب کوچولو برای مسافرت یا مهمونی و تشک تعویض و 2 تا پارچه برای خشک کردن نی نی هم خریدیم.

دوست داریم

1

2

3

5

 

این کلاه جینگولی رو هم مامانی برای گوگولم خریدند.

6 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریا
16 مهر 90 12:09
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد.
آسمونی ها
16 مهر 90 13:01
مبارکه
هم کالسکه کودک تون
هم روز کودک تون



ممنون.بوسسسسسسسس