نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم هشت ماهه میشود

1391/7/23 8:28
نویسنده : نهال
1,754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

پسر خوشگلم ٨ ماهگیت مبارک هورا

 

دو هفته پیش یه دفعه تصمیم گرفتیم بریم خونه مامان جون و بابا جون. منم سریع آقا پسری و خودمون رو جمع و جور کردم و پیش به سوی خونه مامان جون. صبح ساعت ١٠ راه افتادیم و حدودای ٣ رسیدیم. نامی جونم هم یکم خوابید و بازی کرد دوباره خوابید تا رسیدیم البته بگی نگی حوصله شم سر رفت !!! خلاصه وقتی رسیدیم مامان جونش در رو باز کرد و کلی از دیدن نوه خوشملش خوشحال شد . خدا رو شکر باباجون هم حالشون بهتر بود و با واکر میتونستند راه بروند. عمه لاله و عمه فروغ هم کلی با نامی طلایی بازی و بغلش میکردند .عمه لاله به نامی پسر میگفت ( آقای آقایان) !!! عمو علی هم که امسال دانشگاه رشته داروسازی قبول شده هم دیگه عمو دکتر نامی خان شده و کلی با هم سرگرم بودند.وقتی باباجون سرفه میکردند میخندیدی و بعدشم ادای سرفه کردن درمیاوردی .دایی بابا رضا و دخترشون صبا جون هم کلی اومدند پیشمون و نامی عاشق دایی فرامرز شده بود! خاله ناهید و اناهیتا و شهاب هم مثل همیشه بهمون سر زدند و ذوق نامی که کلی بزرگ و نازتر شده!!! یه روزم رفتیم باغ و نامی هاپو و ببعی دید .اگه بدونید چه ذوقی میکرددددددددددد!!! انار و انگور چیدیم ! خونه مامان جون همیشه خوش میگذره و روحیه مون عوض شد.دلمون براشون تنگ میشه !

نامی جونم خیلی شیطون تر و بامزه تر شدی ! با دقت و کنجکاوی به همه چیز نگاه میکنی! وقتی چیزی میخوای میگی ددددددددد . وقتی میخوای پیشت باشم یا میخوای بغلت کنم میگی ماماماماماما .الهی من فدای صحبت کردنت برم خوشگلم!

عاشقتم کوچولوی نازممممممممممممممممممممممممممممممممماچ

1

2

4

5

6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مری
23 مهر 91 10:01
خوشمل
مامان بهراد
23 مهر 91 14:59
8ماهگیت مبااااااااارک عزیز خاله عکسات خیلی قشنگ شدن دست مامان نهال هم درد نکنه واااااای چه انارهای خوشگلی آدم دهنش آب می افته.....
گوش مروارید
24 مهر 91 15:11
قربون پسر۸ماهه
مامان عرشیا
28 مهر 91 15:18
زیبا بود...
خیلی بانمک و خوردنی شده


مرسییییییییییییییییییی عزیزم

لیلا
28 مهر 91 20:21
ای جونم همیشه به خوشی عزیزم...دلم واستون تنگ شده....چه نامی جیگر شده واسه خودش....می بوسمتون....
8 ماهگیت مبارک عزیزم...

منم خیلی دلم تنگ شده براتون لیلا جون! آرسام خوشگلمو ببوس

نرگسی مامی هلنا
29 مهر 91 13:39
هزار ماشالا به گل پسر ناز.
عزززززززیزم با اون چشمای معصومت! ایشالا صدوبیست ساله شی


بوس واسه هلنای ناز خاله!

مرسدس
3 آبان 91 22:37
مبارررررررررررررررررررک باشه مامانی...چه پسمل جیگری چه عکسای خوشگلی...مرسی... راستی من رمز میخوام