نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی فندقکم

1391/7/9 17:22
نویسنده : نهال
1,620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

نامی جونم چند روزه که مثل همیشه نیستی و نق میزنی و بد آرومی و میخوای همش بغلت کنم و پیشت باشم .فکر کنم به خاطر دندونت باشه خوشگلم ! کاشکی زودتر دندون کوچولوت دربیاد تا راحت بشی مامانی! از غذا خوردنت هم که سوپ و زرده تخم مرغ رو خوب نمیخوری! عاشق ماست و ّابمیوه هستی و همین که اینارو خوب میخوری یه کم خیالمو راحتتر کرده!

سرسری و دست دسی میکنی فندقکم! لب های نازتو ورمیچینی و صداهای بامزه درمیاری قربونت برم عسلم!

خیلی بامزه و شیرین تر شدی

عاشقتم و بدون یه لحظه هم نمیتونم بدون پسر نازم زندگی کنم !

1

2

3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهراد
9 مهر 91 23:27
واااااااااااااااااای این شازده رو نیگا ......... لختش خیلی قشنگه .................. آدم می خواد بخوردش
مهسا(مامان هستی)
17 مهر 91 19:06
ای جونم ماشالااااااااااااااااااا چه جیگریه
لیلا
17 مهر 91 19:35
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* ...
مریم مامی کارن
19 مهر 91 0:34
قربونت برم خوجل من.............نهال جون نگران نباش کارن هم بد قلق شده احتمال زیاد ماله دندوناشونه......راستی هیچ خبری از دندون نیست مال کارن یه تیزی کوچولو از لثش زده بیرون


جددا؟! نه عزیزم هنوز که از دندون خبری نیست!!!