نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی و اولین بابابابا

1391/6/11 19:18
نویسنده : نهال
802 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطونم

عزیزم دیگه حسابی شیطون و با نمک شدی! چهارشنبه داشتیم با هم بازی میکردیم که یه دفعه گفتی بابابابابا !!! وااااااااااای نمیدونی چه قدر ذوق زده شده بودم مامان طلا!!!!! سریع دوربینو برداشتم و ازت فیلم گرفتم.قربونت برم میخواستی وقتی داشتی میگفتی یه دفعه وسط هاش یادت میرفت و من برات تکرار میکردم و فندقکم دوباره میگفت .فدات شم!!! وقتی هم بابا رضا اومد براش گفتی و زضا جونم کلی کلی کلی خوشحال شد .به مامانی و بابایی هم زنگ زدم که نامی جونم گفته بابابابابا !!!!!!

عاااشققققققققتممممممممممممممممممممممممممممممممممم قلب

1

2

3

4

5

6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sama
12 شهریور 91 14:51
سلام به نامی گل و مامانش. نتونستم هیجانم و از بزرگ شدن نامی جون و اینهمه تغییر مخفی کنم و اومدم بگم ماشالا. خدا حفظش کنه.


مرسی عزیزم.خودمم واقعا نمیتونم باور کنم که پسرکوچولوم این قدر زود داره بزرگ میشه!!!
کارن
12 شهریور 91 21:15
سلام نامی کوچولو.....من کارن هستم.....منم 19 بهمن 90 به دنیا اومدم....وبلاگ قشنگی داری مثل خودت.....من شما رو تو وبلاگم اد کردم اگه دوست داشتی منم به لیست دوستات اضافه کن.......
مامان بهراد
16 شهریور 91 1:58
ای جانم ماشاالله چه بزرگ شده....... خییییییییییییلیییییییی خیییییلیییی ناز تر شده موهاشو نیگا چه بلند شده