نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

5 ماهگی و اولین غذای نامی طلایی

1391/4/28 10:39
نویسنده : نهال
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

عزیزکم 5 ماهگیت مبارک.خیلی شیرین و بامزه شدی پسرکم!

برای چکاپ ه ماهگیت رفتیم پیش خانم دکتر منیری و وزنت 7350 شده بود .هوراااااااااااااااااااا .خانم دکتر گفت برات غذا شروع کنم اول لعاب برنج بعد فرنی و سرلاک برنج .واااااااااااای کلی خوشحال شدم .همش منتظر بودم که زودتر غذا بهت بدم! و نگران که بد غذا نباشی.اولین روز 5 ماهگیت برات لعاب برنج درست کردم و وقتی اولین قاشق رو خوردی قیافت خیلی بامزه شد و کلی تعجب تو صورتت موج میزد و برای قاشق بعدی صبر نمیکردی!!!!!!! فردا هم بابا رضا بهت غذا داد و کلی کیف میکنیم با پسر مموشم!!!!

مامانی و بابایی هم کلی ذوق میکنند از غذا خوردن نامی طلایی.بابایی هم یه دیگ کوچولوی مسی برات خریده که توش غذا درست کنم .مامان بزرگ و خاله نسرین و خاله آزی و ... هم همش زنگ میزند و میپرسند نامی غذا خوب میخوره امروز چی کارا کرده!!!

لعاب برنج اولین غذای نامی کوچولو

1

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا(مامان هستی)
28 تیر 91 16:26
مبااااارکههههه عزییزم
پسر گلت متواد چه ماهی هست؟


مرسی عزیزم.22 بهمن 90 مهسا جون

مرسدس
2 مرداد 91 9:43
واااااااااااااای چقدر زود زود داری بزرگ میشی....همین چند وقت پیش بود مامانت تازه از بیمارستان اومده بود و عکس تو را گذاشته بود!!
ماشالااااااااااا عسلکم....غذا خوردنت مباررررک


آره عزیزم.خودمم باورم نمیشه این قدر زود داره پسر کوچولوم بزرگ میشه!!!!
مامان بهراد
3 مرداد 91 1:00
وااااااااای معلومه عزیز خاله واسه خودش مردی شده چون دیگه می تونه به به های خوش مزه نوش جان کنه
مامانی وعرشیا
9 مرداد 91 17:31
واقعا چقدر زود میگذره... تو دیگه داری غذا میخوری فسقلی؟؟؟
سپیده
18 مرداد 91 14:49
سلام خانمی. اجازه هست عکسهای سیسمونی گل پسرتونو تو وبلاگ کودک من بزارم تا مامانهای دیگه از ایده هاتون استفاده کنن؟ لطفا پاسخ رو تو وبلاگم بزارید. ممنون
مامان سونیا
23 مرداد 91 8:40
مبارک باشه مامانی انشاالله دامادیش رو ببینی
بهناز مامان یلدا و سروش
25 مرداد 91 0:51
سلام گل پسر نازی دارین خدا براتون ببخشه.
منم 2 تا فرشته دارم یلدا و سروش. زمان تولد پسرم بگفته پزشکم بین 12 تا 22 بهمن قرار بود بشه ولی در روزهایی پایانی ورق برگشت و 3بهمن گل پسرمون به جمع مون اضافه شد. یه عالمه بوس برای نازدار پسر مامان[hr