نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم بی حال میشود!

1391/3/23 13:29
نویسنده : نهال
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم

عزیز دلم از دیروز که واکسن زدی یه کم بی حال شدی بعدشم تب کردی!البته تبت خیلی بالا نبود ولی من نگران شدم!!!!مامانی هم ظهر اومد پیشمون.هر 4 ساعت بهت قطره استامینوفن میدم.رضا جونم همش بغلت میکرد و نازت میکرد. بعدشم بردت بالا جلوی دریچه کولر که خنک بشی!!!!!!!!

پسر خوشگلم تو این حالت هم برامون میخندی و دلبری میکنی!

همش ناله میکنی و حال نداری.دیشبم تا صبح پاشویت کردم و حسابی تبت رو پایین آورد.

عزیزمممممممممم خیلی خیلی خیلی دوست داریم

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سودی مامان پندار
24 خرداد 91 11:55
نهال جون ایشالا زود زود خوب میشه
خانوم مهندس!
29 خرداد 91 12:03
وااای شنیده بودم واکسن 4ماهگی خیلی بدتره....طفلکی نی نی ها
حالا گل پسرت بهتره؟؟؟
دخمل من هنوز وقت داره...

مرسی عزیزم آره خوب شد زود!

مامان بهراد
4 تیر 91 12:08
الهی خاله قوربونت بشه تا بی حالیت رو نبینه عزییییییییییییییییییییییییزم بووووووووووس ایشاالله به زودی زود خوب خوب میشی عزیزم
مامان بهراد
4 تیر 91 12:08
سلام آپم زود زود بیاید منتظرماااااااااااااااااااااااااا................
رنا
4 تیر 91 21:51
امیدوارم همیشه پسرت سرحال وسالم باشه! خیلی ماهه!
رنا
5 تیر 91 0:42
خیلی جیگر و ملوسچه پسرت!
مامان بهار
15 تیر 91 12:04
امیدوارم عزیزم همیشه شاد و سرحال باشی کم پیدا شدی دیگه پیشمون نمیای