نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1391/2/18 14:44
نویسنده : نهال
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

عزیز دلم این روزها تلویزیون نگاه میکنه!دیروز کارتون نمو داشتیم با هم نگاه میکردیم بعد من نامی طلایی رو میچرخوندم تا تلویزیون رو نبینه اون وقت پسرکم گریهههههههههههه میکرد و دست و پا میزد که برگردونمش که ببینه!!!!!!!!

وقتی گریه میکنه کلمه (ماما)رو تقریبا میشه بین گریه ش فهمید.کلی با هم بازی میکنیم.عاشق اینه که باهاش حرف بزنیم و گردن و دل کوچولوشو بوس بوسی کنیم کلیییییییییی میخنده!

 اجزای بدن رو هم به فارسی و هم انگلیسی براش میگفتم .با تعجب به دهانم نگاه میکرد و صدای عجیب غریب درمی آورد.الهی قربونت بشم باهوشکم!

بابارضا هم وقتی میاد خونه کلی با پسر کوچولش بازی میکنه و با هم میخندند .از سر کار هم زنگ میزنه و گوشی رو میگذارم کنار گوش نامی جونم بابا رضاش که باهاش حرف میزنه با تعجب گوش میده و بعدش میخنده!!

 1

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرزو مامان آرش
18 اردیبهشت 91 14:43
نهال جان سلام
ممنونم از محبتت. چشم من هم شما را لینک میکنم. سری کارتونهای Leap Frog را برای نامی جون دانلود کن تا نگاه کنه. بسیار جذاب است و آموزنده.


مرسی عزیزم.حتمااااااااا
نازنین مامان آروشا
19 اردیبهشت 91 0:24
نهال جونم چقدر خوردنی شده این پسمل گلت. ازطرف من بخورش
الهام مامان دل آرام
19 اردیبهشت 91 14:53
خيلي نازيييييييييي