نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1391/2/7 11:27
نویسنده : نهال
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی خودم

نامی باهوشم عاشق اینه که تو بغل بخوابه!وقتی که خوابش هنوز عمیق نشده زیر چشمی یه نگاهی به اطراف میندازه و اگه من یا بابا رضا پیشش نباشیم میزنه زیر گریه موش موشکمگریه

مامانی و بابایی هم که اگه یه روز نامی طلایی رو نبینند دلشون کلی براش تنگ میشه و برای پسر گلی یه لباس لی خیلی خوشگل از دبنهامز خریدند.مرسیییییییییی

خلاصه همه خیلییییییی دوست دارند عزیزکم.

زن عمو فریبا هم میگفت روزبه هر بچه ای رو که میبینه میگه الان نامی این اندازه شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دایی سینا هم هر وقت زنگ میزنه خونه شون اول حال آقا نامی خان رو میپرسه و مرتب هم به خودمون اس ام اس میزنه !

مامان بزرگ خودم و بی بی و ... هم که روزانه احوالتو میپرسن ! 

دوست دارمممممم پسر خوش خندهقلب

1 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
10 اردیبهشت 91 10:39
عزیزم خیلی ملوسی من لینکتون میکنم اگه دوست داشتی بهمون سر بزن و لینکمون کن
سودی مامان پندار
10 اردیبهشت 91 12:55
نهال جون چه عکس هنری گرفتی قربون اون لبای خوشگلش که شکل غنچه های رز پشت سرشه