نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی و سوغاتی

1391/1/16 12:49
نویسنده : نهال
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق کوچولوی خوشمزه من

عزیزم دوست دارم یعنی همه خیلی دوست دارن.امروز صبح خاله آزیتا اومد پیشمون .دیروز هم خاله ندا .عمه لاله هم دیشب زنگ زد .خلاصه همه میگن دلمون واسه نامی جون تنگ میشه و زود زود میان پیشمون.

بابایی هم چند روز رفته بودند آبادان پیش عمو تورج اینا.منم چند تا از عکسهاتو چاپ کردم که بابایی براشون ببرن.زن عمو فریبا زنگ زد و گفت وااااای چه قدر نامی جون نازه .یکی از عکسهاتم گذاشتند توی درخت کریسمسشون. بابایی هم برامون کلی سوغاتی آوردند.برای پسرکم 4تا لباس فوتبال و یه وسیله برای وقتی که ان شالله خواستی راه بری و یه جغجغه صورتی.برای من هم یه بلوز و شلوار ورزشی و برای بابا رضا هم یه ادوکلن .مرسییییییییییییی بابایی مهربون.کلی هم دلشون برای جیگر طلا تنگ شده بود و دیشب با مامانی پیشمون بودند.

1 

2 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازنین مامان آروشا
17 فروردین 91 0:37
نهال عزیز سال نو بر شما و آقا نامی مبارک باشه. امیدوارم سالی از بهترین ها باشه براتون.
مامان بهراد
28 خرداد 91 16:23
به به چه سوغاتی هایی خوشبحال عسل خاله........ حالا دیگه میتونی بری فوتبال
مامان بهراد
31 خرداد 91 20:18
دوستان من ادرس وبلاگ ما تغییر کرد به: http://www.behraaaad.blogfa.com
مامان بهراد
31 خرداد 91 20:18
دوستان من ادرس وبلاگ ما تغییر کرد به: http://www.behraaaad.blogfa.com
مامان بهراد
10 تیر 91 15:22
می خوام عکس دوستای بهراد جون رو تو وبلاگش نمایش بدم

به انتخاب خودتون زیبا ترین عکس نی نی تون رو برام بفرستید

منتظرییییییییییییم........................


مرسی عزیزم.حتماااااا