نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1391/1/7 12:08
نویسنده : نهال
434 بازدید
اشتراک گذاری

            سال نو مبارک دوستهای خوبم

 

سلام جوجوی کوچولوی من  

 عزیزم عیدت مبارکککککککککککککک.امسال من و رضا جون خیلی خوشحالیم وبا وجود پسر قند عسلم خیلی خیلی بیشتر از سال های پیش بهمون خوش میگذره  .ان شاالله سال خوبی برای همه و پسرکم باشه.از روز اول عید هم همش به عیددیدنی و مهمون بازی گذشته و نامی جونم کلی عیدی گرفته!!!! 

عزیز دلم چهل و سه روز از بودنت پیش ما میگذره و هر روز بیشتر عاشقت میشم!

خیلی پسر خوبی هستی و توی سروصدا و شلوغی میخوابی . کاملا من و بابا رضا و مامانی و بابایی رو میشناسی و وقتی کسی صدات میکنه و با شما صحبت میکنه بر میگردی و عکس العمل نشون میدی .قربونت برم باهوش منقلب 

چند روز پیش نمیدونم به چی آلرژی داشتی که تمام بدنت پر دونه های قرمز شد عزیزم الهی من بمیرم .بردیم پسرکمونو دکتر و شربت و پماد داد .الان خیلی بهتر شدی جیگرممممممممم

دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم مهربونکمبغل   

1                                                                                                

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مليحه
8 فروردین 91 11:18
الهي كه پسرت صد و بيست ساله بشه. ايشاله