نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/11/3 10:51
نویسنده : نهال
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

عزیز دلم شنبه تولدم بود.واییییییییییییی که بهترین تولد عمرم بود چون ملوسک خودم تو دلم هستی .رضا جون هم دو تا پلیور اکسوما خیلی خوشگل کادو تولدم بهم داد.مرسی رضاااا جونممممممم.شام هم رفتیم بیرون پیتزا هات و بعدشم خونه مامانی.مامانی و بابایی و روز قبلش یه دسته گل خیلی بزرگ نرگس بهم هدیه دادن مثل همیشه شرمندم کردن!!!همه دوستام و فامیل هم با تلفن و اس ام اس و فیس بوک بهم تبریک گفتند و خوشحالم کردند.

دوست داریممممممممممممممممممممممممممممچشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fatemeh
3 بهمن 90 11:03
سلام. منم مث شما منتظر نی نی ام هستم. اما هنووووز خیلی مونده. راستی تولدت مبارک
سفانه مامان شهداد
6 بهمن 90 16:41
تولدت مبارک خانومی... ایشالله سالهای سال در کنار همسر و فرزندت تولدت رو جشن بگیری... روزهای قشنگی رو داری میگذرونی.... الهی به سلامتیو خوشی بگذره و نینی سالم بیاد تو بغلت... تا میتونی عشق کن و لذت ببر.....