نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/9/3 10:39
نویسنده : نهال
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دیشب با بابا رضا رفتیم و سرویس خواب خوشگلکمو سفارش دادیم.البته بعد از کلی گشتن!!!!مبارکت باشه عسلم.دست مامانی و بابایی هم درد نکنه که این همه چیزهای خوشگل برای پسرکم خریدند.ان شااله خودت که اومدی جبران کنی براشون گلکم.یه کفش نازنازی هم بابا رضا برات خریدددددددددددددددددددد.

عاشقتیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

1

 

 

 

سرویس خواب عسلکم

1 

2

3 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
6 آذر 90 18:45
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ماشالله خيلي وسايلش خوشكله من واسه ني ني جونم يه وبلاگ درست كردم خوشحال مي شم بياي راستي با اجازه لينكتونم كردم
نگار
8 آذر 90 15:15
واااااااااااای چه وسایلایه خوشگلی.
ببخشید سلام.
انگار خیلی ذوق کردم.منم تو هفته 11 ام هستم. لحظه شماری میکنم که جنسیت نفسم معلوم بشه و شروع کنیم به خرید کردن. در ضمن از آشنایی باهاتون خوشحالم.@};


سلام عزیزم.ان شااله به سلامتی.قابل نداره!
جغله
18 آذر 90 20:07
سلام وبلاگ قشنگي داريد خوشحال ميشم وبلگ منم بياي و نظر بدي http://jegheleh.blogsky.com http://jegheleh.niniweblog.com منتظرم