نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/3/24 18:54
نویسنده : نهال
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.این اولین چیزی که برات مینویسم اخه عشق کوچولو تازه فهمیدم که هستی.امروز صبح رفتم یه لباس سرهمی کوچولو گرفتم بعد با یه کاغذ کادو قرمز با قلبهای سفید کادو کردم وروبان قرمز تزیینش وگذاشتمش توی یه جعبه خوشگل و یه نامه از طرف شما جیگر مامان نوشتم که بابا جون دوست دارم .زود زود میام پیشت .بوس ببوس نی نی خوشگله  . 

عصر که بابا رضا جون اومد خونه اول با یه شانی که خیلی دوست داره ازشون پذیرایی شد سپس هدیه تقدیم گردید.اولش فکر کرد شوخی میکنم ولی بعد .... خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شد و همش از اینکه برای شما عسل چه کارایی میخواد بکنه و چچچچچچچچه ققققققققدر ددددددددووووووووسسسسسسستتتتتتت داره و منو که خیلی دوست داره و حتی بیشتر از قبل صحبت کرد.وای چه قدر کاردارم که باید انجام بدم و اولیش خدایااااااا ممنون و دعا برای سلامتیت فندقم.دوستت داریممممممممممممممممممممممممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ati
27 خرداد 90 1:34
سلام بهتون تبریک میگم بوس بوس
آسمونی
12 مهر 90 12:57
چقدر قشنگ
آفرین نهال جونم


مرسی