نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/9/7 19:13
نویسنده : نهال
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی نازنازی خودم.عزیزکم چند روز مهمون داشتیم.مامان جون و بابا جون اومده بودند پیشمون.دلمون خیلی براشون تنگ شده بود.الانم جاشون خیلی خالیه!!!برای پسرکمون هم چیزهای خوشگا هدیه آوردند.دستشون درد نکنه! قند عسلم دل همه مون برات دیدنت یه ذره شده. دوست داریممممممممممممممممممممممممممممم عزیزم خیلی تکونهات خیلی بیشتر شده و جدیدا سکسکه هم میکنی و مثل یه ماهی کوچولو تو دلم حرکت میکنی.بعضی وقت ها هم لگد میزنی و بدن کوچیکتو محکم تو دل مامانی میکوبی!!!!!!!!!!! یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای فندقک ترین پسردنیا

کادوهای مامان جون و بابا جون

1

 

 

2

 3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عباسی
29 آبان 90 0:54
سلام خدا حفظش کنه این کوچولوتوی نازنین تون رو.. به وب من هم سر بزنید
مهرناز
2 آذر 90 11:11
من عاشق این لباسهای پوستم . مبارک فسقلیت باشه


مرسی مهرناز جون.قابل نداره عزیزم