نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

پسر پسر قند عسل

1390/7/28 11:36
نویسنده : نهال
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

 

 

عزیزکم چهارشنبه شب با مامانی و بابا رضا رفتیم سونویntو خانم دکتر ادیب گفت بلهههههههه تاج سر گل پسرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.الهی فدات بشم پسرکم.بعدم قلب و کلیه و کبد و ... چک کردند و همه عالی بود و رشد ملوسکم هم با توجه به سنش بازم عالی بود.cd سونو رو هم گرفتیم.بعدشم وقتی اومدیم بیرون بابا رضا جون گفت چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفتیم یه پسررررررررررررررررررررررررر ناز و مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییییی.خوش به حال من و بابا رضا!شام رفتیم بیرون و تا رسیدیم خونه cdکوچولوی نازمو دیدیم و با بابا رضا کلی قربون صدقش رفتیم.بعدم زنگ زدم خونه مامان جون(مامان بابا رضا)و بهشون گفتم و خیلی خوشحال شدند. 

پسرکم خیلی شیطونی و کلی تکون میخوری و من واقعا احساس خوبی دارم !بابا رضا هم دستشو میذاره روی دل مامان و نی نی پسر عزیزمونو احساس میکنه و خیلی خوشحال میشه! 

دیروزم با مامانی رفتیم پیش خانم دکتر فتاحی .صدای قلبتو شنیدیم.چه قدر تند تند میزد عسلک! همه چیز خوب بود.

خیلی خیلی خیلی دوست داریممممممممممممممممممم

دارم برای دیدنت لحظه شماری میکنم.این روزا همش با بابا رضا داریم در مورد گل پسری حرف میزنیم و در حال تحقیق و خرید و... برای عزیزکم هستیم.

1 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)