نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

بدون عنوان

1390/7/7 11:02
نویسنده : نهال
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلکم.بازم دلم برات تنگ شده.خیلی وروجک شدی مامانی.همش تکون میخوری و شیطونی میکنی.به بابا رضا گفتم از حالا این قدر بلا هستی خدا به دادامون برسه وقتی که اومدی چی کارا میخوای بکنی.  قربونت برم!این هفته همش با خاله ندا میرفتیم بیرون و برای جوجوی خودم وسایل نگاه میکردیم.تحقیقاتم دیگه داره تموم میشه.دیروزم با مامانی رفتیم پیش خانم دکتر فتاحی دوباره صدای قلبتو شنیدم.عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممم.چه قدر تند تند میزد بعدم و همه چیز عالی بود .قرار شد 2 هفته دیگه برم سونو و 3هفته دیگه پیش خانم دکتر.میدونی خیلی نی نی خوبی هستی و اصلا مامان و اذیت نمیکنی!

دوست دارم.بوسسسسسسسسسسس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر کوثر
7 مهر 90 11:26