نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

جوجو گلی

1390/6/21 18:34
نویسنده : نهال
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جوجوی نازنازی خودم.خوبی مادر؟این روزها کلی سرمون شلوغه .همش پیش عمو تورج اینا هستیم و با زن عمو فریبا بیرون میریم.اخر هفته هم باغ رفتیم و خیلی خوش گذشت.قرار بود پنجشنبه خاله لیلا و مامانش بیایند از رشت پیشمون که امروز خاله لیلا زنگ زد و گفت کاری پیش اومده و بلیطشون و کنسل کرده کلی هم دپرس شده بود ومنم حالم گرفته شد. دیشب با بابا رضا داشتیم برنامه ریزی میکردیم که کجا ببریمشون!ولی به جاش خاله سیمین و عمو محمد و سروش و سارا چهارشنبه از تهران میایند .    

امروز مامان بزرگ خودم ومامانی و خاله آزیتا اومدند خونمون و یک کفش خیلی گوگولی برای شما ویک پیراهن و یک جعبه شیرینی هم برای من کادو آوردند.مامانی هم یک پلاک طلای خیلی قشنگ که جا قرانی هم هست و مینا کاری سبز و آبی داره و الله روش نوشته شده به من  کادو دادند که تا وقتی نی نی ملوسم میاد تو بغلم تو گردنم باشه.دسته همشون درد نکنه.راستی خاله نسرین و ندا جون هم میخواستند بیان که ندا دست گل به آب دادو تصادف کردند ولی خدا رو شکر به خیر گذشت.

همش داریم در مورد وروجکمون با بابارضا صحبت میکنیم.دوست داریممممممممممم.بوسسسسسسسس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
21 شهریور 90 19:01
سلام نهال جون خوبي عزيزم؟ماشالله چه اسم قشنگي داري از اسمت خيلي خوشم اومد گلكم ايشالله كه زودتر ني ني نازتو مي بيني عزيزم من لينكت مي كنم با اجازت خوشحال مي شم بهم سر بزني
مامان عرشیا
23 شهریور 90 13:17
سلام مامانی خوبی؟نی نی کوشولو خوپه؟ وای که چه خاطرات قشنگی دارم از روزهایی که باردار بودم اگرچه حالا خیلی لحظه ها قشنگتره...میدونم چقدر عجله داری که کوچولوت رو ببینی...امیدوارم پایان این صبر شادی وعشق همیشگی بین خونواده باشه... پیش ما هم بیاین