نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی و بهار(عکس)

1392/3/18 10:08
نویسنده : نهال
1,862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقکم

روزهای آخر اردیبهشت خاله لیلا و مامان و بابای مهربونش اومدن پیشمون.  خیلی بهشون عادت کرده بودی . کلی هم کادوهای خوشگل و خوراکی های خوشمزه برامون هدیه آوردند مثل همیشه و  شرمنده مون کردند. خلاصه همش شیراز گردی داشتیم که خیلی خوش گذشت . وقتی رفتند همش تو خونه دنبالشون می گشتی . خاله لیلا هر وقت زنگ میزنه میگه دلشون کلی برات تنگ شده و همش در مورد کارهای بامزه ت حرف میزنند  عاشقتم مهربون پسر   

این چند روز تعطیلی هم رفتیم خونه بابابزرگ اینا. همه دلشون برات یه ذره شده بود و کلی بازی و بوس و بغل با مامان جون و بابا جون و عمه ها و عمو داشتی عزیزکم. شب ها هم که میخواستین بخوابیم با هر ترفندی نمیزاشتی و شیطونی  میکردی . به تی وی اشاره میکردی و میرقصیدی یعنی آهنگ بزاریم که برقصی قرررررررتی من

پسر خوشگلم لحظه به لحظه بزرگ شدنت رو احساس میکنم . خیلی باهوشی و سریع هر جیزی رو که بهت میگم یاد میگیری.

بهت میگم

 کلاغ میگه  و فندقکم میگه قار قار      ببعی میگه ب ب     اسب میگه پیتکو پیتکو 

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممم

7 

عکس ها رو توی ادامه مطلب میزارم دوستای خوبم 

2

2

8 

3

6

7

4

9

9

6

5

7

3

7

7

6

 

4

4

 

2

3

5 

5

7 

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
19 خرداد 92 16:16
عزیزم....چه عکسهای قشنگی....چقدر ذوق گل پسر رو کردیم....الهی من فداش بشم چه آب بازی میکنه....الان وقتشه ببریش آنتالیا تا غوغا کنه...
سولماز
20 خرداد 92 1:01
عشق منی توووووووووووووووو جیگرتو برم به قول عرشیا اب بازیه چقدرکارات مثل عرشیاست اونم مثل تو حلقه ها را به جای النگوووووووو میکنه دستش میبووووووووووووووووووووووسمت هوااااااارتا شیرین من
مهسا(مامان هستی)
20 خرداد 92 19:49
الهییییییییییییی قربونت برم وای چه عکسای نازییییییییییی عالی بودن تو هم که مثل هستی من عاشق آب بازی هستی
مامان بهراد
26 خرداد 92 22:53
خوش تیپ خاله چه ماه شدی وای که چقدر بچه ها زود بزرگ میشن و ما اصلا متوجه گذر زمان نیستیم
لیلا
24 تیر 92 14:59
چقدر بزرگ شده ماشا ا... بوسش کن