نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم 15 ماهه میشود

1392/2/24 18:28
نویسنده : نهال
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

پانزده ماهگیت مبارک عزیزدلمقلب

نامی جونم حسابی خوردنی تر از قبل شدی و با کار های بامزه ت همه رو سر ذوق میاری مامان طلا

دیروز عینک رضا رو دیدی و گفتی بابا رفت!!!! نمیدونی جه قدر چلوندمت و بوست کردم پسرکم . هر چیزی رو که دنباش بگردی و پیداش نکنی میگی (رفت )اونم با یه لحن خیلی خوشمزه عزیزم. امروز ظهر هم مامانی اومد در خونه مون و زود میخواست بره واااااااای نمیدونی چه قدر پشت سرش گریه کردی !!!

پنجشنبه شب رفتیم تولد بیتا و آرین .از لحظه ورود نامی خان شروع به رقصیدن کرد تا لحظه خروج!!! وقتی هم که کیک و شمع و فشفه دیدی همش میگفتی اوف اوف! خلاصه کلی خوش گذشت و پسری از بغل یکی به بغل دیگری میرفت و بیشتر تولد پسرکم بود تا بیتا و آرین! یه عکس درست و حسابی هم نتونستم ازت بگیرم. بعدش هم بابارضا و دایی سینا رفتند باغ و من و نامی طلا رفتیم خونه مامانی و بابایی و همش میرفتی روی تخت و چراغ ها رو روشن میکردی و میخواستی بازی کنی و خلاصه با یه فیلمی خوابیدی . فردا ظهر هم ما رفتیم باغ  و تا شب اونجا بودیم کلی توت و برگ انگور چیدم و فرداش دلمه درست کردم که خداییش خیلی خوشمزه شده بود . دیشب هم با ترانه و بقیه بجه ها شام رفتیم آیوت . میز بغلیمون جشن تولد داشتند و پسری همش اونا رو نگاه میکرد تا آخرسر برامون کیک آوردند!!!!!!

کتاب عکس از تولد تا یک سالگیت رو که به عکی پرینت سفارش داده بودم رسید .عاااااااالی شده بود .میخوام برات هر سال سفارش بدم عشقکمماچ 

خیلی خیلی خیلی دوست داااااااااااااااااارم عزیزکمممممممممممممممممممممممممممم

4

8

8

1 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آزاده و ساینا
25 اردیبهشت 92 9:16
راه رفتنت مبارک پسرطلا
مریم مامی کارن
27 اردیبهشت 92 21:27
فدات بشم کوچولوی خوشگل
لیلا
29 اردیبهشت 92 10:42
ای جونم ...چه جیگر شده این قند عسل ما.....می بوسمش من...
شیما مامان شاهین
7 خرداد 92 12:09
سلام به وبلاگ ما هم سر بزنید، خوشحال میشیم لینکمون کنید
maman taraneh
7 خرداد 92 16:52
چه پسملیه این نامی جونم