نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

نامی جونم 14 ماهه میشود

1392/2/5 0:42
نویسنده : نهال
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکم

نامی قشنگم حسابی شیطون و بامزه تر شدی  و دقیقا میشه احساس کرد که یه پسر بچه ی بلا هستی!

قربون  اون فضولی های خوشمزه ت برم من عشششششششقم!

خیلی خیلی خوش اخلاق و مهربون هستی مامانی! هر کسی برای اولین بار هم میبینتت عاشقت میشه خوشگلم.

هنوز منتظرم که راه بری فندقم !

عاشق انواع جارو ها هستی جارو برقی  جارو شارژی جارو دستی و تی! فکر کنم آخرش هری پاتر بشی !

سی دی  و کارت های آموزشی باما رو هر روز با هم کار میکنیم و خیلی از کلمات رو باهاش تکرار میکنی باهوشکم!

به هر چیزی که خوشت میاد میگی ( دوو دوو)

مامان  بابا  می می ( شیر)  آب  گل  ماه  بده برو رو میگی ‍!

وقتی شب ها میریم بیرون سریع آسمون رو نگاه میکنی و میگی ماه و تا نبینی سرت رو پایین نمیاری !

2 تا دندون پاییین و یه دونه هم بالا داری !

عاشق آب بازی هستی !

خیلی قشنگ بلز میزنی و بعدش برای خودت دست میزینی و میخوای که بقیه هم تشویقت کنند!

فوق العاده قرتی هستی و تا آهنگ میشنوی شروع میکنی به رقصیدن !

غذا خوردنت خیلی بهتر شده و دوست داری خودت غذا بخوری منم اصلا بهت سخت نمیگیرم و میزارم راحت هر کاری میخوای بکنی و بعد هر بار غذا خوردن یه تمیز کاری اساسی میکنم ولی دوست دارم از همه لحظات کودکیت لذت ببری و منم وقتی میبینم خوشحالی سرمست میشم پسرکم!

عاااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتم نامی جونممممممممممممممممممممممممممممممممم

وقتی توی بغلمی و میبوسمت و تو هم من رو محکم فشار میدی نمیدونی چه قدر احساس خوشبختی میکنم مامانی!  

1

5

8

5

4

2

 

4

3 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایمان
6 اردیبهشت 92 2:10
سلام ماشالله چه پسر نازیییییی خدا حفظش کنه به خاله هم بستنی میدی نهال خان به ماهم سر بزنید
مهسا(مامان هستی)
7 اردیبهشت 92 16:54
14 ماهگیت مبااااااااااااااارک عزییییزم وااااای عاشق اون عکسشم که داره بستنی میخوره
nira
12 اردیبهشت 92 17:06
14 ماهگیت مبارک پسر بانمک
مامان ديانا
14 اردیبهشت 92 13:53
الهي فداي گل پسري ماشاء اله هميشه لبش خندون باشه نبودي يك مدت خوبه كه هستي عزيزم.
مامان ناهيد
8 خرداد 92 23:07
مامان ناهيد فداي تو من ميميرم براي اين كارهايت.