نامی نامی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده ی من * نامی *

عید 92 و نامی کوچولوی من

1392/1/22 15:08
نویسنده : نهال
2,297 بازدید
اشتراک گذاری

           سال نو مبارک

سلام پسر قشنگم

نوروزتون مبارک .ان شالله که سال خیلی خیلی خیلی خوبی برای همه باشه. پر از سلامتی شادی و همه ی چیز های خوب.

 

امسال دومین عیدی بود که نامی جونم کنارمون بود و واقعاا از ته دلم خوشحال بودم و خدا رو شکر میکنم که پدرعزیز  مادر مهربون  همسر دوست داشتنی و پسرعشقولکی رو دارم که عاشقشونم 

مهمون هامون روز 28 اسفند اومدند که بابابزرگ مامان بزرگ عمه لاله عمه فروغ و عمو علی نامی خان بودند و تا 6 فروردین هم پیشمون موندند. خاله سیمین اینا هم اومدند. پهار شنبه سوری رفتیم باغ با همه فامیل و کلللللللللی خوش گذشت . یه اتیش بزرگ درست کردیم و از روش پریدیم و کلی هم بزن و برقص راه انداختیم . دیگه همش مهمونی و عید دیدنی  باغ که کلی به نامی جونم خوش گذشت . 

 

آقای آقایان در حال کباب خوردن  

 

 

 

 

2

8

8

8

 نامی بلا و جوجه های پردیس و پگاه جون

 

2

3

8

9

5

نامی فندقکم در حال صحبت با گاو سم طلا که روزبه جون براش فرستاده!

5

 

 

72

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا
22 فروردین 92 15:26
به به چه گل پسر قشنگی خدا حفظش کنه. دوست داشتین به ما هم سر بزنین
مادام
24 فروردین 92 16:08
چه تو ناناسی خاله..هزار ماشاا..
مهسا(مامان هستی)
26 فروردین 92 18:06
وااااااااااااااااااااای قربونت برم چه عکسای ناااااازییییی مامانی از طرف من حسابیییی ماچش کن این خوشملو